TÖRTÉNETÜNK

A Mester Alkusz Kft 1995-ben alakult azzal a céllal, hogy vállalati és magánszemély ügyfeleit magas színvonalú szakmai munkával támogassa.

  • Célunk, hogy a biztosítási piac termékeinek sokaságából minden esetben személyre szabottan, körültekintő előkészítéssel legyen kiválasztva a díjban és szolgáltatásban megfelelő szerződés.
  • Nem elégszünk meg azzal, hogy valakinek legyen egy biztosítása, arra törekszünk, hogy az tartalmilag is jó legyen és kár esetén valós anyagi segítséget jelentsen!
  • Ehhez hozzájárul több évtizedes tapasztalatunk a kockázatelemzés, szerződéskötés és kárrendezés területén egyaránt. Biztosítási szakértő kollégánk egyedülálló módon támogatja a kárügyek sikeres lebonyolítását.
  • Kezeljük magánszemélyek, vállalkozások, cégek, önkormányzatok szerződéseit, folyamatosan tolmácsolva a biztosító társaságok és partnereink között.
  • Sorban állás nélkül elég csak velünk kapcsolatot tartani, rajtunk keresztül minden biztosító egy helyen elérhető.

1995

óta

27 év+

tapasztalat

6300+

ügyfél

A biztosítási szakmában 27 éve, alkuszként 16 éve működve tevékenységünk fókusza az Ügyfélelégedettség és hiszünk abban, hogy Ügyfeleink számára a legmegfelelőbb – a hazai biztosítási piac sajátosságait is szem előtt tartó – alternatívát tudjuk bemutatni.

A kárrendezés területén speciális „az ügyfél saját kárszakértője” szolgáltatásunk a partnereink teljes nyugalmát és biztonságát nyújtja egy káresemény esetén.

Ügyfeleinkkel törekszünk a személyes kapcsolattartásra, ez a mindennapokban ügyfélszolgálati kollégáink feladata, akik fáradhatatlanul fogadják a személyesen, telefonon vagy email-ben érkező igényeket.

Akik minket választanak, azoknak nem kell a biztosítókkal kommunikálni. Az összes ezzel kapcsolatos teendőt átvállaljuk tőlük.

Ezek közül talán a legfontosabb a kárrendezés esete. Nálunk a károsultnak saját kárszakértője van, munkatársunk a kárbejelentéstől a kárszemlén keresztül a biztosítóval való összes egyeztetésig, a kár lezárásáig helyettesíti.

Maximális figyelemmel várjuk azokat is, akiknek élő szerződésük van, de bizonytalanok a tartalmával kapcsolatban, esetleg sokallják a fizetendő díjat, nincs élő kapcsolatuk a biztosítás közvetítőjével vagy a bizalmuk ingott meg benne.

MUNKATÁRSAK

Glaszáné Gardel Ivett

ügyvezető tulajdonos
vagyon- és személybiztosítások

Glasza Tamás

szakmai vezető
vállalati biztosítások, kárrendezés, mezőgazdasági biztosítások

Almásiné Bakay Edit

vagyonbiztosítási referens
vállalati és lakossági biztosítások, mezőgazdasági biztosítások

Kónya Zsuzsanna

ügyfélreferens
gépjármű és utasbiztosítások, teljeskörű ügyfélszolgálat

Pálfalvi Regina

ügyfélreferens
gépjármű és utasbiztosítások, teljeskörű ügyfélszolgálat

TANÁCSADÓK

Csiba Rudolf

tanácsadó
Békéscsaba

Dr. Lele József

tanácsadó
Szeged

Dr. Szatmári György

tanácsadó
Szeged

Fulajtárné Darócz Anita

tanácsadó
Mezőberény

Osváth-Szélpál Edit

tanácsadó
Szeged

Sík Imre

tanácsadó
Mezőberény

Szabadi Bálintné

tanácsadó
Kalocsa

Szarvasné Kocsis Krisztina

tanácsadó
Békéscsaba

FDR nyilatkozat: Társaságunk tájékoztatása a fenntarthatósággal kapcsolatos közzétételekről szóló 2019/2088 számú EU rendelet >> (SFDR) szerint. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) tájékoztatója>> SFDR témában.
Panaszkezelés: Az ügyféltérben kifüggesztett és www.mesteralkusz.hu weboldalon közzétett panaszkezelési szabályzat szerint. A fogyasztó kérheti a Mester Alkusz Kft-től a Mester Alkusz Kft felügyeletét ellátó Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) beadható fogyasztói megkeresés vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) intézhető, vitarendezésre irányuló eljárás megindítására vonatkozó kérelem formanyomtatványát, ha a Mester Alkusz Kft előzőleg elutasította a fogyasztó panaszát. A kérés nyomán a Mester Alkusz Kft ingyenesen elküldi ezeket a dokumentumokat az adott kérelmezőnek. Panaszát, kifogását előterjesztheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) weboldalán elérhető formanyomtatványon is, melyet ide kattintva érhet el.
Figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által közzétett „Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?” és „Pénzügyi Békéltető Testület” témájú tájékoztatókat.
A fogyasztó online vitarendezési platformon keresztül online is kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál, a kapcsolódó MNB tájékoztatót ITT olvashatja el. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.
Adatkezelés: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósági (NAIH) nyilvántartási szám:……….. Adatkezelési szabályzat elérhető itt>>

Készítette: Innoversity Kft.