ÉPÍTÉS-, SZERELÉSBIZTOSÍTÁS (C.A.R. – E.A.R.)

ÉPÍTÉS-, SZERELÉSBIZTOSÍTÁS (C.A.R. – E.A.R.)

Az építőipar speciális igényeit lefedő építés- és szerelésbiztosítás all-risks típusú fedezetet nyújt, mely minden olyan káreseményre kiterjed, ami a biztosított vagyontárgyak javítását, vagy pótlását teszi szükségessé, és amelyeket a biztosító kockázatvállalása nem zárt ki. Ide értendő az összes szükséges szerkezeti elem, építőanyag, szakipari teljesítés (elektromos szerelés, gépészet, biztonsági berendezés, stb.) Biztosíthatók továbbá az építéshelyszíni berendezések, segédszerkezetek, építőgépek, káreseménnyel kapcsolatos többletköltségek (romeltakarítás) szakértői költségek, tervek, dokumentumok nyomtatási költsége, meglévő vagy szomszédos építmények.

Előbbieken túl fedezi az építkezés folyamán az építési teljesítésben (beépített anyagok, munka) keletkező dologi károkat – melyek bekövetkezése hirtelen, balesetszerű, előre nem látható -, az építési anyagok és egyéb biztosított vagyontárgyak betöréses lopás és lopás kárait, harmadik személynek okozott dologi és személyi károkat (Felelősségbiztosítás).

Vegyük fel a kapcsolatot!

Tovább

FDR nyilatkozat: Társaságunk tájékoztatása a fenntarthatósággal kapcsolatos közzétételekről szóló 2019/2088 számú EU rendelet >> (SFDR) szerint. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) tájékoztatója>> SFDR témában.
Panaszkezelés: Az ügyféltérben kifüggesztett és www.mesteralkusz.hu weboldalon közzétett panaszkezelési szabályzat szerint. A fogyasztó kérheti a Mester Alkusz Kft-től a Mester Alkusz Kft felügyeletét ellátó Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) beadható fogyasztói megkeresés vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) intézhető, vitarendezésre irányuló eljárás megindítására vonatkozó kérelem formanyomtatványát, ha a Mester Alkusz Kft előzőleg elutasította a fogyasztó panaszát. A kérés nyomán a Mester Alkusz Kft ingyenesen elküldi ezeket a dokumentumokat az adott kérelmezőnek. Panaszát, kifogását előterjesztheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) weboldalán elérhető formanyomtatványon is, melyet ide kattintva érhet el.
Figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által közzétett „Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?” és „Pénzügyi Békéltető Testület” témájú tájékoztatókat.
A fogyasztó online vitarendezési platformon keresztül online is kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál, a kapcsolódó MNB tájékoztatót ITT olvashatja el. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.
Adatkezelés: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósági (NAIH) nyilvántartási szám:……….. Adatkezelési szabályzat elérhető itt>>

Készítette: Innoversity Kft.