Kedvezményezett neve: Mester Alkusz Biztosítás Közvetítő Kft.
Projekt címe: Gyakornokok foglalkoztatása a Mester Alkusz Kft-nél.
Projekt azonosító száma: GINOP-5.2.4-16-2019-04341
Eredeti támogatói okirat hatályba lépése: 2019.12.10.
Támogatás összege: 7 630 054 Ft
Támogatás intenzitása: 100 %
Projekt tényleges kezdete: 2019.09.12.
Projekt tényleges befejezése: 2021.06.23.

 
Projekt tartalma: A gyakornoki projekt keretében 2 fő női gyakornok/munkavállaló munkavégzése valósult meg sikeresen, a munkájukhoz szükséges tárgyi eszközök beszerzésével, illetve munkakörnyezetükhöz kapcsolódó festéssel, irodahelyiség világítás korszerűsítésével, megtételével. Munkájukat segítette, betanításukat felügyelte és koordinálta a vállalati gyakornoki kapcsolattartó személye. További projekt költség elemek: kötelező nyilvánosság biztosítása (a honlapunkon levő információs tájékoztató megjelentetése, illetve a C típusú tájékoztatási tábla kifüggesztése megvalósítási helyszínünkön), a gyakornokok foglalkoztatásával összefüggő általános rezsi költségek. A projekt megvalósítási és kivitelezési ideje, illetve ütemezése: 2019.09.12. – 2021.06.23. A pályázati projekt megvalósítása alatt 3 db változás bejelentés történt, melyek elfogadásra kerültek. Eredményesnek ítéljük meg a projektünket, melyre büszkék vagyunk.
 

FDR nyilatkozat: Társaságunk tájékoztatása a fenntarthatósággal kapcsolatos közzétételekről szóló 2019/2088 számú EU rendelet >> (SFDR) szerint. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) tájékoztatója>> SFDR témában.
Panaszkezelés: Az ügyféltérben kifüggesztett és www.mesteralkusz.hu weboldalon közzétett panaszkezelési szabályzat szerint. A fogyasztó kérheti a Mester Alkusz Kft-től a Mester Alkusz Kft felügyeletét ellátó Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) beadható fogyasztói megkeresés vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) intézhető, vitarendezésre irányuló eljárás megindítására vonatkozó kérelem formanyomtatványát, ha a Mester Alkusz Kft előzőleg elutasította a fogyasztó panaszát. A kérés nyomán a Mester Alkusz Kft ingyenesen elküldi ezeket a dokumentumokat az adott kérelmezőnek. Panaszát, kifogását előterjesztheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) weboldalán elérhető formanyomtatványon is, melyet ide kattintva érhet el.
Figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által közzétett „Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?” és „Pénzügyi Békéltető Testület” témájú tájékoztatókat.
A fogyasztó online vitarendezési platformon keresztül online is kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál, a kapcsolódó MNB tájékoztatót ITT olvashatja el. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.
Adatkezelés: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósági (NAIH) nyilvántartási szám:……….. Adatkezelési szabályzat elérhető itt>>

Készítette: Innoversity Kft.